پروژه و مقاله دانشجویی رشته مدیریت

پروژه،مقاله و طرحهای دانشجویی رشته مدیریت

پروژه و مقاله دانشجویی رشته مدیریت

پروژه،مقاله و طرحهای دانشجویی رشته مدیریت

در این وبلاگ قصد داریم در رشته مدیریت انواع پروژه،مقاله و طرحهای دانشجویی را به شما دوستان عزیز ارائه نمائیم.

خطرات افزایش قد با جراحی

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ق.ظ


گول تبلیغات ماهواره‌ای را برای افزایش طول قد را نخورید

یک جراح ارتوپدی گفت: عمل جراحی ارتوپدی به منظور افزایش قد عوارض بسیار زیادی دارد، به همین دلیل چنین جراحی توصیه نمی گردد

دکتر علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا گفت: افراد بسیاری از طول قد خود ناراضی هستند و برای افزایش قد خود به روش‌های گوناگونی مانند استفاده از انواع قرص‌های افزایش قد یا کفش‌های مخصوص افزایش طول متوسل می‌شوند و زمانی که جواب مناسب را نمی گیرند حتی ممکن است به دنبال عمل جراحی به منظور افزیش قد خود باشند.

وی در ادمه گفت: روش‌هایی مانند مصرف انواع دارو، کفش‌های مخصوص که در تبلیغات ماهواره‌ای می‌بینید کاملا ریشه غیرعلمی دارد.

 یزدانی ادامه داد: در واقع جراحی منجر به افزایش قد در مواردی مانند عدم یکسان بودن طول اندام ضرورت دارد. چنانچه در بخش اندام تحتانی، یک طرف از طرف دیگر کوتاه تر باشد، صدمات آتی در تمامی مفاصل، اندام‌های تحتانی و ستون فقرات ایجاد خواهد گردید. به منظور پیشگیری از این صدمات، چنانچه اختلاف طول دو طرف اندام کم باشد از کفی مخصوص و اگر اختلاف زیاد باشد از روش‌های جراحی استفاده می‌ گردد.

وی تصریح کرد: افراد زیادی هستند که به منظور افزایش قد و تغییر ظاهری خود به دنبال چنین جراحی هستند و بندرت برخی از پزشکان این عمل را برای متقاضیان انجام می‌دهند. تکنیک و وسایل استفاده شده در این عمل پیچیده نیست اما عوارض این عمل جراحی بسیار زیاد است و به همین دلیل به منظور افزایش قد ظاهری، جراحی ارتوپدی توصیه نمی‌شود.

این جراح ارتوپد در خصوص تکنیک افزایش قد خاطرنشان کرد: در این عمل استخوان مربوطه شکسته می‌شود و وسیله‌ای داخل حفره استخوانی کار گذاشته می‌شود. این وسیله به تدریج افزایش طول پیدا می‌کند و استخوان را همراه با خود رشد می‌دهد و بعد از مدتی این فرایند متوقف می‌شود. گاهی اوقات از پیوند استخوانی نیز برای این جراحی استفاده می‌شود و در همین راستا می‌توان به میزان‌ متنوعی طول اندام تحتانی را زیادتر کرد.

 وی تصریح کرد: مهمترین عوارض این عمل جراحی، عدم جوش خوردن استخوان، جوش خوردن معیوب و عفونت بافت استخوانی است. به همین دلیل از نظر اصول علمی جراحی به منظور اصلاح قد به لحاظ زیبایی به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود همچنین استفاده از انواع قرص و کفش‌های مخصوص به منظور افزایش قد فایده‌ای ندارد

پکیچ افزایش قد گروتالر داینامیک

توضیحات بیشتر و خرید پکیج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی